طلایه دار

10 جمله برگزیده از برنارد شاو

*یک مرد تا زمانی که صحبتهایش را انکار نکنید حرفی نمی زند!

2*روش جوک گفتن من این است که واقعیت را بگویم. واقعیت خنده دار ترین لطیفه دنباست.

3*وقتی انسان بخواهد ببری را بکشد اسمش را شجاعت می گذارند اما اگر ببر بخواهد او را بکشد اسمش درنده خویی است.

4*عده کمی از مردم بیش از یک یا دو بار در سال فکر می کنند. من با یکی دو بار در هفته فکر کردن برای خودم شهرتی دست و پا کرده ام.

5*مرد خردمند سعی می کند خودش را با دنیا سازگار کند و مرد نابخرد اصرار دارد که دنیا را با خودش سازگار کند.بنا بر این کلیه پیشرفت ها بستگی به تلاش مرد نابخرد دارد.

6*ما از تجربه کردن می آموزیم که انسان هیچ گاه از تجربه کردن چیزی نمی آموزد.

7*اگر وقت کافی باشد هر چیزی برای هر کسی دیر یا زود اتفاق می افتد.

8*اگر در موزه ملی آتش سوزی شود، کدام نقاشی را نجات خواهم داد ؟ البته آن را که به در خروجی نزدیک تر است.

9*تنها کسی که با من درست رفتار می کند خیاطم است که هر بار که مرا می بیند، اندازه های جدیدم را می گیرد ؛ بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده اند و توقع دارند من خودم را با آنها جور کنم.

10*وقتی چیزی خنده دار است با دقت در آن حقیقتی پنهان را جستوجو کنید!

منبع:دو هفته نامه موفقیت



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت11:49---29 تير 1391
سلام واقعا هر جمله درسی بزرگ است باتشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:برنارد شاو 10جمله, :: 9:46 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 500
بازدید کل : 209068
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب